Medlemsskap

• Vaksne enkeltmedlemmar fom det året dei fyller 20 år: kr.400,-
  • Barn enkeltmedlemmar tom det året dei fyller 19 år: kr.200,-
  • Støttemedlemmar: (minimum 100,- ingen øvre grense!) kr.100,-

Betalt kontingent gjev rett til å nytte alle aktivitar og anlegg som Rogne IL har. For å delta på aktivitet, og/eller bruke Rogne IL sine anlegg er det plikt å være medlem.

Medlemskontingenten til ditt lokale idrettslag er med på å sikre aktivitetstilbod til medlemmane, samt at du investerer til betre helse for deg sjølv og evt familiemedlemmar.

Medlemskontingenten har fleire funksjonar enn å skaffe inntekter til laget. Den er grunnlaget for driftstiskot frå kommunen, krets og forbund. Den inkluderer ei gruppeforsikring for medlemmer under 13 år. Medlemmar over 15 år kan være med å velja folk inn i styreverv.

Vi i styret håpar du vil yte innsats for laget på ditt nivå!

Regelmessig aktivitet/pulsauke gir trivsel, betre helse samt meir overskudd i kvardagen!