Klubbrenn 2014-2105

KLUBBRENN 2014- 2015

Kvar torsdag med påmelding kl 18:00 - 18:20 og start frå kl 18:30.

Vi held fram med samarbeidet også denne sesongen med Skrautvål IL slik at det annankvar torsdag blir mulighet for å gå i flotte løyper i Skrautvål. Klubbrenn som går i Skrautvål vil telle med samannlagt i totalt deltatte Klubbrenn for Rogne IL.

Påmelding inne i klubbhuset. Stilart: fristil.

Temperaturgrense -15.

Endringar/avlysning blir kunngjort på Rogne IL si facebokside og her på heimesida seinast kl. 1700 same dag.

- Temperatur i skisenteret finner du HER

I år som i fjor; Dei minste går ein runde på stadion, med start ved ski-skytteranlegget ca. kl 18.20. Her har vi sett opp nokon foreldre til å organisere.

For dei som er født 2007 og eldre blir det start ved klubbhuset ca. kl 18.30 og desse vil gå 1-2 eller 3 runde(r) opp mot Ski-leiken eller sprint. Vi vekslar mellom enkeltstart og skicross. Elles blir det mulighet for å gå en tur til kassa på Leirin for dei som ikkje har lyst til å gå på tid.

Saft og sal av vaflar + kaffi i klubbhuset etter rennet.